2princessmother Kızlar sağa sola yatınca midem aşırı yanıypr nefes alamıyorum o derece neden böyle oluyor napcam bilmiyorum geceleri uyku 0 sürekli kusuyorum kusmaktan kan geliyor boğazımdan artık ilaç vs fayda etmiyor Haftamız 32+6
kuzeymom__ 2princessmother Gündüzlerim gecelerim zehir oldu çare bulamıyorum uykudan resmen acıyla uyanıyorum 1 saat uyusam oh şükür diyorum 😢 Hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım mide yanması olduğuna inanamıyorum ya dokununca bile çay dökülmüş gibi yanıyor resmen
hermione_granger 2princessmother nexium kullanıyorum ben istersen doktoruna sor sende kullan onu içmediğim gün kusmaktan midemin yanmasından nefes alamıyorum
surprizbebe Çift yastık yarı dik pozisyonda yatın. Yatmaya yakın bişey yiyip içmeyin. Rennie ya da gaviscon gibi şuruplar deneyin biri mutlaka işe yarar rahatlatır. Mide sıkıştıkça bu yaşanıyor
2princessmother surprizbebe hepsini denedim 🤦♀️🤦♀️ Gaviscon şurubu kaşıkla değil artık başıma dikiyorum direk perişanım yaaa
2princessmother hermione_granger aşkım valla onu da kullanıyorum fayda etmiyor kız anlamadım ne iş doğana kadar midemi çıkarıp masanın üstüne koyasım var doğduktan sonra takarım 😄😄🤦♀️ keşke öyle birşey olsa ne güzel olur