Hasret72 Bugün hastaneye gittim rahimde kasılma var dedi. Rahim ağzı kapalı dedi Tedbir amaçlı Protestan kullan dedi. Bu durumu yasayan varmı??
Vlog1345 Rahim kasılması olduğunu nasıl anladın acaba yoksa hastaneye gittiğinde doktor mu fark etti tesadüfen
Elif_dzgn Hasret72 Benim dün 23 mm di bugün başka hastaneye gitim 31 mm dedi araştırma hastanesine gitmenizi öneriyorum
Aslaninannesi_ Canım ilişki esnasında kasılma oluyormuş doktor ultrasonda kasılma gördüyse vermiştir bende progestan kullanıyorum . İlişkiye giriyorsan eğer bi süre ara ver