Opapatya00 Kızlar sağ kasık ağrım özellikle yürüyünce oluyo bu normal mı acaba 2 - 3 haftadır var. Bazen beni zorluyor
Baby_B Opapatya00 yürüyünce bende de oluyordu Normal Sanci seklinde olmadigi sürece kanama olmadigi sürece sorun yok