aslihan04 3 tane çocugum var 8 5 ve 2 yaşlarında 2 kız bir oğlum var doktora gittim hamile olduğumu öğrendim korunduğum halde oldu şaka gibi
Ahidem32 aslihan04 hangi yöntemle korunuyordunuz? aynısı bnmde başıma geldi asla çocuk istemezken 3. çocuğa hamile kalmışım. korunduğum halde üstelik 3 erkek olacak bu fikre nası alışcam bilemiyorum
Dilaradenizz0 aslihan04 aynı yaş aralığında çocuklarım var benimde ve 19 haftalık hamileyim bizde korunuyoduk baya supriz oldu inşallah bunda bağlaticam
CeylanAk 8 yaşında ikizlerim 10 yaşında oğlum var dördüncü bebeğim olacak 😂 baslarda bi şok oluyosun ama alışıyorsun 😂