Swan97 Kızlar selam 28-32 hafta arası uygulanması önerilen tetanoz difteri boğmaca karma aşılarından boostrix mi yoksa adacel i mi oldunuz? Henüz daha aşı için zamanım var ama zor bulunan aşılarmış eczaneden ayırtmayı düşündüm nasipse. Hangisini oldunuz/doktorunuz hangisini tavsiye etti paylaşır mısınız 🦋
Kbr2611 Swan97 ben eskisehirde de buldum hatta bilecik küçük sehir orda bile depodan getirebiliriz dediler..
Kbr2611 Swan97 merhaba evet oldum, ertesi günü çok halsizlik yaptı 1 gün sürdü dinlendim, 2 gün de kol ağrısı yaptı standart tetenoz asisi belirtileri yani. Bebek hareketlerinde bi azalma olmadı bence kontrolumde de normaldi hersey sukur
Kbr2611 irem27 merhaba evet oldum, ilk gün halsizlik ve kol ağrısı yapmıştı bebis hareketi normaldi.. doğurdum :) hersey yolunda merak etmeyin doktorunuza danışın :)
Swan97 irem27 2-3 gün halsizlik, kol ağrısı ve kolda kaşıntı yaptı. Çok şükür haricinde bi şey olmadı
Zuhal_Y irem27 ben adacel yaptirdimbende bebek aşi sonrasi baya hareketlendi ☺️ her asi yan etki yapar kiminde az kiminde cok olur bunyeye bağlı . hafif sitma ,eklem agrim oldu . Parol ictim 2. Gunun aksami duzeldim.