Yildizs1907 hamilelikte sola yatarak uyumak zorundayız. Ben o psikolojiyle uyuduğum için hem tuvalete gitmekten hem de bakalım sola doğru yatabiliyor muyum diye kendime bakmaktan uyuyamıyorum. Bi de sürekli aynı pozisyonda yatmak da ağrıları tetikliyor maalesef. Benim iş hayatımdan kaynaklanan şeyler de var tabi. Yine de her şeye şükür tabi