Yarenelibol Cimbom hiç korkma bi anda oluo bitiyor şimdi baska dertkerke oraşıorm bak bnde o günü unutusam sende unutursun o acılar vız gelio o çıkınca 🥳 yeniden doğacaksn candan can gidecek kolay değil elbet kendini üzüp strese sokarsan yapamam dersen yapamazsn emin ol cnm Allaha emanet kurtul biran önce
Zeynpatak Cimbom benim de dogumum 10 20 mayis arasi gozukuyor 7. Aya kadar rahatim diye kafamda sartlamisim dogumu dusunmuyorum hic dogum konusu acanlara kapattiriyorum ve hic bir dogum hikayesini okumiyorum . Yoksa asiri bi dogum korkum.var hamileligmi zehir etmek istemiyorum . 2.trimesterin tadini cikart canim bnce hamileligin en guzel zamani bunlar . Allah yardimcmiz olsun
Polo Cimbom 29 haftalığım bende. Ve bende de başladı o korku. Halbuki ne kadar hazır hissediyordum kendimi. Çeşit çeşit doğum videosuda izledim. Yok ama bende de var. Lohusa tacımı terliğimi falan süsledim, ama süslerken nası korku sardı .