Defne__rz Kızlar bugün hastaneye gittim şeker yüklemesi dediler yarın gel yap ama yapayım mı bilemiyorum zorunlumuyuz acaba
Besteu Bende bu konuda çok kararsızım daha haftamız var ama kimisi kendiniz takip edebilirsiniz çok zararlı diyor kimisi de birşey olmaz diyor. Bende kendim bir süre takip etsem mi diye düşünüyorum