Evet doguma gitmeden önceki gece 11 de son levemir ignemi vurdum sabah 5 bucukta kalkip kahvaltimi ettim novorapidi vurmadim ama akşam üzeri 4 bucukta da doguma girdim.Doguma girerken aclik sekerim cok yüksekli 124 le doguma girdim.Dogumdan sonra sürekli ölctüler sekerime baktilar ben de evde aclik tokluk baktim sadece aclik sekerim sınırda biraz tokluklarim gayet iyi bir kac hafta sonra yükleme yaptirip baktiracagim tekrar