kkubrahgcmn Kızlar size bişey soracağım eylülün 8 inde regl oldum ve 2 3 hafta sonra mide bulantısı baş dönmesi yorgunluk halsizlik ve ishalim hala devam ediyor gebe kalma belirtileri mi bunlar sizce ??
Mrvsmt2502 kkubrahgcmn üstüne görmediyseniz bu belirtilwr hastalık belirtisi 3 haftalık gebelilte belirtiiler çıkmaz henüz
Ahsen-Hamza kkubrahgcmn regl olduğunuz tarih beklediğiniz bir tarih miydi? Bir de olması gerektiği kadar sürdü mü?
Lagertha46 kkubrahgcmn regl kaç gün sürdü ve az mı çok mu oldun? Bunlar salgının da habercisi aslında