myavocado nur-can621 aaa kabak borani hiç duymadım, ıspanaktan yapıyoruz ama kabak nasıl tarif paylaşır mısınız
nur-can621 myavocado balkabağını parçalara bölüp haşlamaya bırakıyorsunuz kabuğunu soymadan kabaklar iyice piştikten sonra kevgir yada süzgece soğumaya bırakın biraz soğuduktan sonra kaşık yardımıyla kabuklarından ayırıyorsunuz bardakla kabakları iyice eziyorsunuz yumuşak hale gelsin ondan sonra süzme yoğurt ve sarımsağı kabakla karıştırıp üstüne pul biber yağ döküp afiyetle yiyorsunuz. Aklınızda bulunsun tatlı kabakları oluyor ya beyaz onlar değil normal bal kabağı bizde kış kabağı deniliyor
Kara22 nur-can621 valla bugün karışık her telden birsey var hamur kızartması köfte kurufasulye bezelye 😅😅😅😅 bugün o kadar yoğunum ki bezelye dünden Kurufasulye kofte hamur şimdi yapiyorum
prens_prenses_annesi kardelen54 ay nohut yemegi yaptim buzlumda kurbandan et vrdi oda koyunmus kokuyo napabilirim ya 😥
Fatma-Zehra-gunes- nur-can621 borani bizde bambaşka sanırım Urfa’da . Pancar sapı dediğimiz yeşil saplı sebzeyle yapılıyor yaprağını sarma da kullanırlar sulu bi yemektir içine küçük küçük bulgurdan köfte yapılıp kızartılır karıştırılır
nur-can621 Fatma-Zehra-gunes- kışlık balkabağından yapılıyor bizde Van’da yapılır bileni çok az ama güzel yemek