Arkadaşlar 29. Haftadayım tansiyonum 13-14 civarında hep bazen 15 e çıkıyor. Doktorum kardiyoloji bölümüne yönlendirdi, tahlil falan yapıldı idrarımda protein falan çıkmadı. Tansiyon yüksekliğinden dolayı bebeğimin karın çevresi geriden geliyormuş. Bugün holter cihazı bağlandı, yarın tekrar gideceğim hastaneye. Bu gebelik tansiyonunu yaşayan var mı? Ne yapmam lazım?