Kızlar adetime iki gün var bu ayın 6 sında hsg çektirdim zaten bu ay içinde kasık ağrım çok oldu , normalde adetimin ilk günü kahverengi bir saat sonrada tamamen adete dönen bir adet sürecim var ama bugün peçeteye sildiğimde azar azar kahverengi lekeler gördüm ve bu yaklaşık iki saat sürdü iki saat içinde afedersiniz 3 kere lavobaya çıktıysam 3 ünde de silerken gördüm fakat şimdi durdu , bilmediğim için soruyorum yerleşme kanaması nasıl olur ? Ve ne zaman olur