Kızlar hafta sonu tatile gitmiştik arkadaşlarla gece çadırda kaldık bu arada 35 haftalık hamileyim hepimizin vücudunda şu şekil kızarıklık ve kabarıklıklar var en çokta bende var ama çok kaşımtı ve yanma yapıyor internetten baktık sivrisinek ısırığına benzemiyor pire ısırığı gibi geldi bize yada alerji mi olduk bi şeylerden diyoruz yediğimiz bişey mi dokundu diyoruz doktoruma yazdım daha dönüş yapmadı kontolümede çok var kaşıntısına iyi gelebilicek bişey yada daha önceden başına gelmiş olan birileri varda bi yardımcı olabilir misiniz 🥺🫶🏻

