Elifyarenaydemir Kızlar merhaba 34+4 haftalık gebeyim normal kontrole gittim sancı çıktı serum yedim tekrar nst bu sefer çıkmadı 1 parmaklık açılma var sizce doğum olurmu yarın tekrar kadın doğuma gözükcem