Unalbirgul Kızlar 18 ocak yani daha Cok yeni sezaryanla kızıma kavustum doğum hikayemi de yazıcam inşallah ama su karna bastırma işi benim canımı Cok yakıyor kaç gün böyle yapacaklar?
Busra_bugraaa Unalbirgul bana sadece ameliyattan çıktıktan sonra bir kere bastırdılar daha olmadı size her zaman mı yapıyorlar
Ezgi14 Unalbirgul dogum yaptigim gun 4 -5 kere yaptilar canik yaparlarken derin nefes al ver iyi geliyor
Mlk_cln Bnde sezeryan olucam haftaya Cuma inş nasıl peki sürekli mi yapyolar arkadasım devlette sezeryan oldu öyle bir şey yapmadılar dedi
Unalbirgul Valla bana sürekli masaj yap dediler 2 kere yaptım sonra geldiler iki kere yaptılar ellerini tuttum ve Cok agladım
Busra_bugraaa Unalbirgul aaa neden sürekli bastırıyorlar ki bir kere kirli kan geliyormu diye bakıyorlar bastırıp kanaman normalse zaten tamam sorun yok diyorlar ve bi daha yapmıyorlar devlet Hastanesi mi
Unalbirgul Hayır özeldeyim ve Cok memnun kaldım aneztezi ekibinden doktoruma zaten güveniyordum ameliyatım cok güzel geçti ama bu durum canımı Cok yaktı