hayalim35 ay inanmıyorum ya ben normalde özele gidiyorum ekole irfan beye ama fiyatlar çok pahalı doğum ücreti 2025 e kadar 60 70 i bulucak bu adamın ismini çok duydum dedim bi burdan araştırayım devlette maalesef böyle şeyler yaşanıyor iyisine denk gelmek lazım herhalde ben zaten stresli bir insanım bana öyle tepkiler verseler ben doğuramam galiba