Hanımlar ben 5+5 gebeyim. Henüz sadece saglik ocaginda kan verdim sadece. Ultrasona girmedim cunku doktor randevuma 8 gün var. Ara ara rahmimin sağ tarafına ağrı giriyor evham yapıyorum korkuyorum cunku ilk gebeligim. Daha onceden tecrubem de yok size sormak istedim. Cok siddetli degil gunde 1-2 defa yarim saatligine sancı girip çıkıyor. Hafif bel agrisi disinda baska hamilelik belirtim de yok