Edasusari gecmıs olsun canım benim de hazıran da kürtajım Eylül de kimyasal gebeliğim var her şeye dikkat etmeme rağmen diyet spor yapmama rağmen bu süreçlerde sağlıksız iki gebelik 😏 suan da sporuma devam edıyprum sağlıklı besleniyorum zencefil avakado armut tüketmeye çalışıyorum yumurta kalitesini arttıran besinler arasında 🌸