İlk gebeliğim burdaki herkes başindan beri erkek dedi kesem hep fasulye şeklindeydi ramzi teorisi olsun bebegin konumu hep erkek olarakdı ama kızım oluyorrr çok da takılmayın buradaki cinsiyet tahminlerine derim tutanlar tutuyor oda tesadüf diyorum 😅😅