Kızlar 35+5 olduk Nstde sancım çıktı ciğer geliştirici iğne yapıldı. Çatı muayenesi yapılacaktı kızlık zarım yırtılmamış.Ben ilk ilişkide kan gelmeyince herkesten gelecek bir şey yok bendende gelmedi diye düşünmüştüm ama öyle değilmiş Canım aşırı yandı ve çatı muayenesi olamadım. Büyük ihtimal sezeryan olacağım. Bu durumla karşılaşan oldu mu.