Tugba_turk46 Liddle_mom ilk gebeliğimde yaşadım oğlumda 6 haftalıkken 12. Haftama kadar iğne ilaç kullandım şuan ikinci gebeliğim bunda yaşamadım umarım yaşamamda 9+1 iz