Kızlar pazartesi 38+5 sezaryen doğumum olacak bana dua eder misiniz? Çatım dar olduğu için tüm normal doğum çabalarımıza rağmen sezaryene dönmek zorunda kaldık ve düzenli sancım çıktığı için de 39-40’ları bekleyemiyoruz maalesef 🙄 Bu zamanlarda doğum yapanlar sezaryen olanlar var mı? Bebeğim 3400 gram, gelişimi güzel ama küvez durumu olmaz inşallah ilk bebeğim ve çok tedirgin heyecanlıyım dualarınızı bekliyorum 🙏🏼