Merhaba güzel anneler. 2 seferdir gittiğimde doktorum bebeğimin kafasının 2 hafta önden gittiğini kafasının büyük olduğunu söylüyor. Şu an 32+2 deyim kafa ölçücü 34+4 le uyumlu. Sizlerde var mı boyle bişey yaşayanlar normal doğuma engel midir? İlerleyen dönemde düzelebilir mi?