Civeleksu Canss1 ben 13 de dinlemiştim. 6. Haftada ultrasonda zaten kalbinin attığı gözüküyordu. Doktorumuz annesi kalbinin attığını görebilirsin şimdi sesini dinlemek için ekstra radyasyon vermeyelim demişti. 13. Haftamda dinletti
Canss1 Ben de bugün dinledim 7+2 de ama çok önerilmiyormuş bu haftada dinlemek bebeğe zararı olmuş mudur diye korktum
Canss1 Aslaninannesi_ benim detaylı ultrasona girmem gerekiyordu o doktor kısa kısa birçok kez dinletti kendi doktorum normalde haftaya dinletecekti
Lagertha46 6 da da bn duydum. Dipnot vereyim ilk gitttiğin doktor 28 cm kese var içi boş dedi. Bize direk yatış kürtaj drdi bende hocam yarın geleyim diyip yan odasına gittim ve açtığı gibi gördü
Aslaninannesi_ Canss1 canım bebek küçükken zaten zararlı diyorlar büyüdüğünde sorun olmaz nstye girdiğimizde 20 dakikaya yakın dinletiyolar
Canss1 Liddle_mom bana doktorum söylemişti geçen hafta ama işte farklı bir doktor muayene ederken dinleteyim dedi bende dayanamadım inşallah bir sorun olmamıştır
Canss1 Liddle_mom inşallah olmamıştır insan bir ürküyor hamilelik ne kadar garip bir şey böyle birçok duyguyu aynı anda hissedebiliyoruz