Birazdaha sabredin. Ben 17 haftanın i.indeyim hala tam anlamıyla geçmedi ama en azından birazdaha yemeye başladkm. Zamanla azalıcak. Azalma olmazsada mutlaka doktorunuza söyleyim bulantı ilacı versin. İlk zamanlar doktorum zorlama kendini bulannırsa yeme vücuttaki depolarından besleniyot zaten çocjk demişti . Ama ilerleyen haftalarda o depolarda boşalıyor haliyle