Kızlar merhaba bu ay doktor femara verdi 6 gün kullandım sonraki kontrolümde 16. Mm olmuştu dünde gittim çok şiddetli kasık ağrısı vardı başım döndü midem bulandı yumurtam çatlamış meğersem bitane yumurtam gelişmişti sadece kendiliğinden çatlamış polikistik overliyim bide aynı durumu yaşayan varmı sonuç pozitif mi oldu çok merak ediyorum