Ozgezfroglu Su an 29+4 um.Bugun doktorum 3 hafta sonra bazı tahliller istediğini ve nst dedi.32.hafta oluyo sanırım 23.haftada ne gibi tahliller oluyo ? Nst için erken değil mi ?
Eyseca Hayır 32 haftada nst başlanır genelde tahlillerde tekrarlanıyor araya zaman girdikçe yenilenmesini istiyorlar genelde crp yani kaninizda enfeksiyon var mı kan değer ne durumda diye bakılıyor
nazlialtuntas3642 Kızlar bugün alttan muayene yapıldı 37 . Haftamdayım biraz kanama olmuş neden acaba
Eyseca nazlialtuntas3642 alttan muayenede lekelenmeler olabilir normal diyorlar bende hep alttan muayene edildigimde lekelenmeler olabilir endişelenme deniyor