Kesinlikle öyleymiş birçok tanıdığım ikinci doğumunun daha kolay olduğunu söylüyor mesela bende 6 haftalık hamileyim şuan ilkinde Kendi sancimla 7 saat çektim doğum 5 dakika da oldu bu sefer evde sancimi cekip gitmeyi düşünüyorum tabi durum o an neyi gerektirir bilmiyorum İlk kızımı 40+1 de doğurmuştummm bu ne zaman gelir bilmiyorum Ama 🤦