Merhaba haftaya dogumum var çok korkuyorum seseryan anında çok fazla kan kaybı oluyormuş ve benim kanım demirim çok düşük dün kan verildi ama ben yinede korkuyorum engel olamıyorum buna dogum anında ne yapıyorlar serum vs takıyorlar mi vitamin ayakta tutacak ve kan serumu takarlar mi dogum anında