Kızlar selam 13+1 de doktora gittim bacak arası direk gözüküyordu. doktor bacak arası boş ben birşey göremiyorum kız dedi. Şuan 17 hafta olduk kontrolume az kaldı. Netlesmistir tabi. Oğluma 10 haftalıkken erkek demislerdi 12 de pipiyi görmüştük netlesmisti. Pipi olsaydı bacak arası bu kadar netken bu haftada belli olur muydu?