Ozy en son 34'te sir yaptırmıştım. Bir de bugün yaptırdım ne olur ne olmaz diye 1 ay bekleyemedim 3 haftada yaptırdım 37+5 olduk. Bundan sonra tekrar gerekmez diye düşünüyorum. Jilet kullanmıyorum ama mecbur kalsam da kullanamazdım çünkü altımı göremiyorum aynada ters olur hiç beceremezdim. Hep kuaföre gidiyorum o nedenle alışığım sire. Allah size de kolaylık versin.