Neslhnnn Benim ilk doğumum sezaryan olduğu için 2. Doğumum da mecburi sezaryan olacak. Geçen sancım çıktığı için yatışım yapıldı ve muayene oldum. O ara devlet hastanesi bana gün verip girişimi yaptı. 4 Ekime gün verdi, 37+0 haftalık o gün ama gel gör ki devletten korktuğum için sanırım gitmeyip özelde takipli olduğum doktorumun yanında doğumu gerçekleştirecegim. Uyusmadan sonda takilmasi, odaların 2 kişilik olması,hijyenin sıfır olması gibi gibi birçok şey beni devletten uzaklaştırıyor