Hicran57
Benim rahmetli olduğum da vardı korkulacak hiçbir şey yok sadece belki emerken biraz zorlayabilir seni onun haricinde normal bir şey dördüncü ayda falan doktor ufak bir Çizik atıyor anında emziriyorsun bebeğini ve hiçbir şekilde aglamam sızlama hiçbir şey olmadan evine dönüyorsun gayet normal bir süreç yani dilde olduğu için çabuk da iyileşiyor hiçbir korkulacak yanı yok yani korkmayın