Arkadaşlar merhaba 10 haftalık kontrole gittiğimde akıntım olduğunu söyledim ve doktor fitil verdi 6 tablet vardı hepsini kullandım ve akıntım devam ediyor kesilmesi gerekmezmiydi başına gelen var mı
Akıntım sarı yeşil bazen sütkesiği gibi bazen yapışkan sümüksü ama her tuvalette karşılaşıyorum