Fatmanur12345 Kızlar iki gündür içiyorum içtikten beş dk sonra çok kötü kusuyorum ilaç yüzünden zorla yutuyorum yutarken nefesim bile kesiliyor kustuktan sonra agzimda ilacın tadı kalıyor midem bulanıyor sizde de böyle oluyor mu
Ayaz_Aybars_mom Fatmanur12345 bende kullaniyorum hic bole bisi yasamadim hatta cikolata gibi kokmasi benim hosuma gidiyor doktorunla konus istersen degistirir belki
Aleyna-blt1 Fatmanur12345 benimde o şekilde içtikten sonra bulantı yapıyor ve kustuktan sonra gelen kokudan tattan daha cok midem bulanıyor boğazım yanıyor gönderiyi atalı baya olmuş probleminiz gecti mi acaba