Melike2535 Doktor yazmadı test pozitif kan da bi kaç güne belli olur o zamana kadar kendim alıp kullansam bi sorun olur mu
Bergamot Melike2535 reçetesiz satılıyor evet ama doktorunuz yazmadan ya da bir problem olmadan neden kullanasınız ki?
Kara22 Melike2535 alınır evet fakat kendi kendinize kullanamazsınız muayene olmanız gerekir ve doktorunuzun önermesi gerekir
Mdha Melike2535 aile hekiminizde yazabilir bende ilk öğrendim kullanmam gerek dedim verdi sonra kadın doğum doktoruna gitmiştim para ile pahalı biraz diye biliyorum
DENIZ_55 Melike2535 reçetesizde alabilirsin onu doktor önermesi lazım canım bende kullanıyorum progestan ama doktorum önerdi bana 5 haftalikken şuna 11 haftaligiz ama benim erken doğum olduğu için erken başladı ama hamilelik süpen varsa folik asit başlaman lazım acil o daha önemli bebek için ben hamile olduğumu öğrendiğim an başladım 2 kutuyu aldım doktor o 13 haftaya kadar kullanılması lazım o önemli aksatma dedi bence sen önce bi kadın doğuma yada acile git
BabyPelargos Melike2535 ben şu an günde 2 progestan da kullanıyorum bence bir şey olmaz. Ama bak benim betam artış bile göstermeden hemen iğneye başladı doktor. İlk öğrendiğim gün adetimden 2 gün önceydi iğneye başladık. Sen acile git muayene ederlerse etsinler rahat ol. Sakin ol. Gebelik testim 2 çizgi çıktı de. Acilen kan sulandırıcı iğne olmam lazım de. Düşüğüm oldu diye anlat doktor hemen yazar sana. Yoksa yine gelişmeyebilir :(
MinikMucize46 Yani ben bunu bilemem. Neticede uzman değiliz. Ama acele etmeyin. Doktorunuz en doğru kararı verecektir size.
Orkay Bence doktora danışın, ağzıdan aldığımda dehşet yan etkisini gördüm bir an önce bırakmak istedim 🙏🏻 bir süre vajinal kullandım onda da çok akıntım oldu. Doktor önerirse mutlaka kullanın. Tabi herşey onlar için yine verse yine kullanırım
Mzzz Orkay evet ağızdan aldım bn bir süre kanamam var diye üstelik 2 tane sabah 2 akşam sarhoş gibi ortalikta dolaniyordum 😂
BabyPelargos BabyPelargos kan sulandırıcı iğne verecekleri için o yüzden progestan da başlıyorlar. Çünkü rahim büyüyor ya bebek yerleşirken kanama yapmasın diye progestan da veriyorlar.
Melike2535 BabyPelargos canım gittim anlattığın yerdeyim söyledim bende beta bakmıyoruz idrar ve ultrason çektir dedi
Guzelanne56 Melike2535 Ay alınır ya 15 günde bir almaktan içim disima çıktı biraz pahalıya geliyor ama alınıyor 15 günde bir de gidip muayene parası verip yazdıramıyorum doktora 300 küsür falan herhalde Ben gebeliğimi Öğrenir öğrenmez doktora gitmeden aynı gün progestqn aldım Günde bir defa Vajinal kullandım ve gerçekten doktor iyi yapmışsın dedi ama benim ilk gebelıgın sıkıntılıydı o yüzden Kullanmanızın bir zararı yok sadece baş dönmesi vs yapabilir o da ağızdan kullanırsan Vajinal kullanırsan sadece akıntı yapar zararı olmaz faydası olur genellikle önlem amaçlı çoğu doktor veriyor Ben hala kullanıyorum mesela doğuma kadar da kullanacağım bir sonrakine hamile kalsam yine kullanacağım yani her hamileliğimde kullanacağım ben sadece ufak bir sersemlik yapıyor o kadar alışıyor bünye sonradan
Melike2535 Guzelanne56 valla bende iki kimyasal geçirdim korkuyorum ama muayene bi hafta sonraya buldum acilde bakmıyorlar napicam bilmiyorum kendi başıma alıp kullansam kötü bisey olur diye korkuyorum
Mdha Melike2535 Doktorlarda işine geleni yapıyor ne söyleyim reçetesiz alın o zaman ona teşvik ediyorlar insanları maalesef
Guzelanne56 Melike2535 progestan bebegım tutummasına yardımcı olur ve dusuk rıskını kanamayı engelliyor zaten vücut salgılıyor o hormonu onun harıcınde zararı olmaz en fazla sersemlık yapar başka ne yapabılır?