Kızlar merhaba bir şey sormak istiyorum ,hwm size de soylemek istedim trendyolda sleepy nin bezlerinde hem indirim var hemde 2. 1 tl kampanyası var , fakat ben hiç bezlerden anlamiyorum💆🏻♀️ mesela 3 midi var bide 3 midi plus var. Bunlar ne demek oluyor hani 4e geçmeden 3 midi plus ara beden mi? Birde sleepy nin 1 numara bezinin çok küçük olduğunu duymuştum öyle mi gerçekten? Tecrübeli anneler özellikle, bizleri aydınlatırsanız çok sevinirim😂