Kızlar oğlum 2 yaşında bayadır alt kademeyi kullanıyorum ama hamileyim eğilmesi inanılmaz zor gelmeye başladı e bebek de doğunca ilk zamanlar da zorlanıcam oğlumu yatağına koyarken falan. merak ediyorum alt kademeyi değil de tekrar üst kademeyi kullansam oğlum uyandıktan sonra inerken düşer mi🙄 yani artık biraz bilincinde herşeyin bile bile düşmez herhalde.. şuan tam alt kademede baya bi zorlasa çıkar yani kafalama düşer ama zorlamıyor uyanınca beni çağırıyor. yine de tam emin değilim doğuma 2 ay var doğum sonra da 3 ayda toparlancak olsam bu 5 ay için ne yapabilirim sizce? odası yok olsa güzel bi yatak da alırdım ama şuan öyle bi imkan yok maalesef. benim gibi olanlar siz ne yapıyorsunuz?