Fatma_Fatma aaayy o aylarda değilde bende temmuzda olmuştum yine hamileliğimin çok başıydı ilk ayıydı bide 😕 kaynanamlar bizdeydi hatta onlara falanda bulaşmıştı onlar ilaç kullandığı halde atlatamadi hemen ama ben daha çabuk toparlamistim evcek tutulmuştuk onlar üstten alttandi benim ishaldi sadece hiç biseyde kullanmadan toparlamistim aslında ama bu daha beter cidden her neyseee bu daha fena yakaladı beni 😕 serum diyo herkes umarım o toparlar birazcık yaa ishalim yok sadece bulantı ve kusma