Evrim-96 Merhaba hanımlar bu haftada ne gibi belirtileriniz var acaba haftaya Salı kalp atışını duymak için gideceğiz inşallah duyarız korkuyorum biraz 🫠
Kucuk_dunyam Evrim-96 Bizde 5 haftalığız karın ve kasık ağrısı yaşıyorum bide baş dönmesi eklendi 2,3 gündür kesemizi gördük vajinaldan kalp atışı için haftaya çağırdılar 🥰
yaren0611 7 haftalığım 6+2 de hiç belşrtim yoktu hala yok çok şükür mide bulantısı falan. Sadece arada ishal oluyorum karnım ağrıyor falan. 5+6da vajinal ultrasondan duyduk kalp atışını 🙏🏻
Evrim-96 yaren0611 biraz rahatladım mesajınızı görünce foruma girmek de istemiyorum bazen kötü şeyler yaşayan anneleri görüyorum etkileniyorum sanırım rabbim acılarını göstermesin inşallah
yaren0611 Evrim-96 amin amin inşallah çok kafanıza takmayın bende endişeleniyordum ama artık endişelenmiyorum rabbim herşeyin hayırlısını verir sakin olmaya çalışın bebeğiniz de etkileniyor 🙏🏻
Evrim-96 Kucuk_dunyam ay eli ayağı düzgün aklı başında sakin yemeyi uykuyu seven ahlaklı iyi bir insan olurlar inşallah böyle dua ediyorum hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻
Nessee34 6+2 yim yarın bebegı görmeye gıdıcem belkı kalp atışını da duyarım mıde bulantısı baş donmesı var uyku hali vardı azaldı
Evrim-96 yaren0611 haklısınız ben de dikkat ediyorum elimden geldiğince sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🫶🏻