perihankrkya _mooms son 14 yarın kontrolumuz var sknti görürsem alırım demişti heyecanliyim ya yarin dogarsam diye 🥹herseyimiz tam şükür kavuşmayı bekliyorum
Mrvsmt2502 _mooms son 12 son 10 son bilmem ne diye saya saya -11 inmiştik 😂🍆 inşallah sizinki zamanın dolduğunu fark eder 🥰
Fatmanur12345 _mooms sağlıkla mutlulukla huzurla kucağınıza alırsınız acısız olur insallah 😍😍😍😍😍13 haftalık biz ne zaman gelecek o günler yaa
_mooms perihankrkya ay evet bide artık her muayene gitmemde bende ay doğurursam pat diye gerilerek gidiyorum 😅 Allahım hayırlısıysa kolaylıkla kavuşmamızı nasip etsin 😇
perihankrkya _mooms ayy evet bende ayni sekilde diyorum dun agladm artk dogurayim diye o kadar bunaldm ki ne yuruyebiliyorum catim agriyor halsizim nefes zor aliyorum terleme desen bayabi cok oyy oyyyy sabredicez artk 🥹
_mooms Fatmanur12345 Hızlı geçiyor zaman aminn inşallah sende güzel atlatıp acısız sızısız alırsın kucağına 🥰
miyopmom _mooms uygulamaya gore 15 kaldi yaziyor ama dun geliyor sandim cok sancilandim😬 bi korku bi panik basti acikcasi ve kesinlikle dogumu dusunmek istemiyorum😂
_mooms miyopmom zaten doğumu düşünmek daha da geriyor ben pek öyle sancılanmadım toplamıyor bi köşeye hafif ağrı oluyor sancımıydı acaba bu diye bi ağrı olunca hemen korkuyorum 😅