Hamileannem korkma korkma ilk bebegımde kanama yaşamadım 2 hafta ıcınde normal hayatıma dondum ilişki dahil vücut onu cektı, seninkını de vücut kendı kendıne çekecek farketmelerı onune gecmelerı ıyı oldu. Bu bebegımde okul oluk kanamam oldu klozete öptürdüğüm kan kan doluyordu aha bak 25 haftaya gırıcem yıcej ekmeklerı var vücudun o kanamayı çekecek sende bu sorunu yaşayanlara tecrübelerını anlatacaksın kanama olmaması yada çok az lekeleneme olması daha ıyı en azında hastane yatısı olmadan evde atlatırsın 1-2 haftaya ayaklanırsın❤️