Esinnur63 Ayseea çok içmediysen sıkma canını inşallah bişey olmaz ben normal keki yemeklere falan kullanma dediker ama ben kullanıyorum bazen sıkıntı olmuyo çayını bilmiyorum
Sara_bebek Ayseea ben hamileligimi bilmiyordum meğer hamileymişim bardak bardak kekik cayi iciyordum hergun 3-4 bardak içiyordum cok sukur bisey olmadi saglikliyiz