Sağ böbreğim 2. Derece büyümüş maalesef. Daha 27. Haftamdayım o kadar moralim bozuldu ki. Bir ay sonra tekrar gel kontrol edelim büyüdüyse stent takılır dediler. Ultrasondaki doktor da 36 haftaya kadar bebek toparlansın olmadı sezeryanla alırlar dedi iki yöntemi de istemiyorum ama çok korkuyorum bir yandan.