isiksinem45 Pamuk Uygulamaya göre Şubat annesi olacağım ama oğluşum ne zmn gelir bilemiyorum hakkimuzda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsin hepimizin bebekleri inşallah
--mom- isiksinem45 Benimde uygulamaya göre şubat gösteriyor canım ama herkes erken gelir o tarihten önce diyor sağlıkla gelsin oğluşlarımız🙏
Ucubirarada 2020 Ağustos annesi oldum daha doğrusu sonuydu yani 31 Ağustostu Eylül de sayabiliriz 🤣 Şimdi inşallah Mart annesi olucam 🤗
Defnezumramom Pamuk geçen sene eylül annesiydim bu yıl şubat annesi olacam nasipse kız mı oğlan mı bilemiyoruz ama ayrıntılıda göreceğiz 😊😊