Ecemom_ Songul_guney bugün 11 haftalık olduk cuma günü yaptıracam ben. Kimisi yaptırma diyor ama ne alaka alt tarafı kan vericem. Bence herkesin yaptırması gerekiyor
Ayaz_Aybars_mom Songul_guney 2 li önemli bence ztn onda bisi cikmazsa digerlerine gerek duymuyor dr lar bn ilkinde yaptrdm bundada yaptrdm temiz cikti smdi detayliya girmeyi bekliyorum oda ilkinde girmemistim sirf meraktan nasil oluyor diye keyfi giricem bir zorunlulugu onunda yok
Ays12345 Beta 373 pazartesi gittim 3 haftalık dedi kese göremedi haftaya gel keseye bakalım dedi görünür mü çok merak ediyorum
Ayysuu Songul_guney 19+3 hamıleyım yaptırmadım bir sorun cıksa zaten aldırmıcaz kıyamıcaz ona o yuzden kendımı o sıtrese sokmak ıstemedım herkesın bır sorunu cıkıyor zaten ben gerek duymadım
Aserpil hakkah24 öyle tabiki ama küçük bir ihtimal duyuyorsun. Dünyan başına yıkılmış gibi hissediyor