Bergamot Nezahatozen sabahtan kalktım yere çömelerek elimde bezle evi iki tur sildim. Tuvalet banyoları yıkadım. Sonrasında tempolu yürüyüş. Bu bahsettiğim olaya sabah 8’de başladım akşam 6’ya kadar baya nefes nefese kalmıştım.
Bergamot Nezahatozen tabi canım ne açılma ne sancı hiçbir şeyim yoktu. İşim bitti akşam 6:30 gibi suyum geldi. 7’de hastaneye girdik 7:20’de bebiş kucağımdaydı 😃
Alisde Kardelen92 arkadasim 36 37 haftasindaydi ama cocuk 40 haftaua uyumluydi doktoru acil sezaryene aldi arkadasimin sancilari cikti yani cocugun gelisimi ondeyse evet alabiliyorlar
Demsi_83737 Bergamot benim de yaklaşık olarak 3 hafta önden gidiyo. 36. Haftaya gitcem 2 gün sonra. Bebeğim kilosu da yüksek normal doğum istiyorum sizin Doğumunuz nasıl oldu?
Nezahatozen Bergamot rüyamda bile squat yaptırıyorlardı çömel düzel diyorlardı o derece normalde koca evi temizledim halı yıkadım temizlik yaptım yerde sildim gecen ay birsey olmamıştı yine denerim
Melek3675 Demsi_83737 hayır hatta o gün kontrolüm vardı nts felan çok iyiydi eve geldim akşama suyum geldi
Bergamot Nezahatozen squat değil ama ördek yürüyüşü gibi düşünün öyle evi sildim iki kere. Yani ayakta birkaç saat yer silmekle halı yıkamayla açılma olacağını sanmam. Benim bahsettiğim sabahtan akşama oturmadan dinlenmeden yorucu spor 🙃