Kardelen92 Bu dogumu etkiliyormu 1 hafta onde olursa 1 hafta erkenmi 40 haftayi dolduruyor yoksa yine ayni hesapmi yapcaz
irem88 Kardelen92 yine aynı hesap benimde bir hafta öndeymiş 35 haftalığım ama ultrason ölçümleri 36 gösteriyor
Kardelen92 50_68 erken dogum riskim varmis doktor o haftalara kadar dogurursun dedi de o yuzden onde olmasina biraz sevindim ama ciger gelisimini etkiliyomu yoksa yine erken dogummu olmus oluyo yani bir hafta benim icin suan cok onemli bir zaman
Mrvsmt2502 Kardelen92 bebeğim 30 hftalıkken usg de 33 gözüküyordu. Ama 43 e 2 kala doğdu. Yani bebeğin önde olması erken doğacağını göstermez
Zeynebbagirli Mrvsmt2502 selam can iyi akşamlar bende 10 haftalığım ola bilirmi şu yeni haftalardada çoçuğun haftası önden gittsin mesela 11-12 hafta olsun yoksa büyük haftalardamı oluyo böyle
50_68 Kardelen92 ciğer gelişimi kendi haftasıyla uyumludur önden gitmesi ciğerini erken geliştiği anlamına gelmiyor demişti doktorum bende bunu sormuştum
Aslaninannesi_ Erken doğum olmuyor haftasını yakalıyor doktor öyle söyledi bana benimde önden gidiyor
Kardelen92 Aslaninannesi_ benim sancilarim oluyo da o yuzden erken dogum riskim varmis bebek 1 hafta onde diyince sevindim hani 1 hafta 1 haftadir dogum olsa bi hafta onde olcak yani gbi ama anlayamadimda oylemi oluyo yani 33 haftaligim suan 34 haftadamiym bi hafta ileri olunca 34u gordukmu yani yoksa yine aynimi hesaplicam
Kardelen92 susam_18 26.haftadan beri duzensiz sancilarim var bebek kendisini asagiya ittiriyormus 2.dogum olacagi icinde doktor erken gelme ihtimali yuksek dedi bende hafta sayiyorum napim 1 hafta bile benim icin suan cok onemli
Aslaninannesi_ Kardelen92 aynı hesapla canım zaten önde olsa doktorun adet takvimi ile birlikte değiştiriyor sistemden . Ama riskim var diyorsun o farklı bir durum
susam_18 Kardelen92 AA bende aynıyım 26 da yım şuan. Tedavinizde ne uyguluyorsunuz kaç haftalık oldunuz?
ikibebeliannis Kardelen92 benim kızımda ileriydi 2 hafta kilosunda aynı 39+2 de doğumu başlattı doktor 4 kilo doğmuştu
Kardelen92 susam_18 8 tane igne oldum 31 haftaya kdr sonra igne ve ilac olmaz dedi doktorum kendimi yormadan hareketlerime dikkat ediyorum