Merhaba herkese.. 2 gündür bel ağrılarım, kasıklarımda sancılarım var fakat Doğuma az kaldığına dair belirti mi bunlar bilmiyorum. 38. Haftadayım bu arada.. bu günlerde olup aynılarını yaşayan var mı? Doktor 1 cm açılmamın başladığını da söyledi üstelik 🙂 ?